sobota, 7 grudnia 2013

PROLOG

Samotność – zjawisko subiektywnie odczuwane, stan emocjonalny człowieka wynikający najczęściej z braku pozytywnych relacji z innymi osobami. Często ma wydźwięk negatywny.
Świat jest dziwny. Po co żyć? I tak to się w końcu skończy? Może lepiej skrócić to cierpienie, które zadaje nam życie, ale tchórze. Moja mama zachorowała na raka, lekarze mówią, że to już koniec. Ojca nie znam ... po co żyć?! . Nienawidzę tego miasta. Miałam wszystko czego potrzebowałam, a teraz to znikło. Nie ma nic.
                                                 

No to mamy PROLOG. Zachęcam do komentowania. To tylko sekunda, a ja mam banana na twarzy :) . 

3 komentarze:

  1. Hmm...w sumie to zastanawiam się co to będzie za historia. Życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm zapowiada się dość ciekawie zapraszam do siebie ;)
    http://skokipasjaimy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm interesujące czekam na 1 rozdział :) Może być ciekawie :P

    OdpowiedzUsuń